Gårdagen

Hejhej.
Jag bloggade inte igår på grund av att jag var på stan hela dagen. Det var jättekul!

Dagen började med att jag gick upp och gjorde mig iordning för att möta Caroline på Östermalmstorg klockan 11:15.
När jag kom så var hon redan där. Sedan gick vi upp mot Östermalmstorg och gick in på The body Shop. Hah... Det var jättekul. Vi gick runt till alla The Body shop i hela stan (typ) och fick prover på deras bodylotion (?) Det finns ju olika dofter och vi försöker få alla (No point?) hah! Men nu har vi iallafall 6 stycken och jag tror att det finns 8 eller 9.
Sen gick vi mest  runt och pratade. Vi tappade bort oss några gånger på grund av att vi inte tänkte på vart vi var och bara gick och pratade :P

När klockan var kvart i fyra ungifär så åkte båda hem. Jag skulle hem och byta skor för att sen åka med mamma ner på stan igen och Carro skulle vara hemma för att hon skulle till landet.

När jag kom hem så åkte jag och mamma dierkt ner på stan. Jag hittade lite grann:):)
Vi var inte på stan så länge. Kanske en och en halvtimme eller nåt sånt, för det stängde.

Bilder kommer i ett annat inlägg!
Ha det  bra, puss! // Lowisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0